Kooperace týmu slyšících a neslyšících tvůrců při přípravě divadelního představení – Mgr. Sylva Siničáková, DiS.
Mgr. Sylva Siničáková, DiS.
Bakalářská práce
Kooperace týmu slyšících a neslyšících tvůrců při přípravě divadelního představení
Cooperation of Hearing and Deaf Artists on the Preparation of Theatrical Performance
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá kooperací slyšících a neslyšících umělců při přípravě divadelního představení. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou a skládá se ze tří kapitol. První z nich se zabývá vadami sluchu, možnostmi komunikace lidí se sluchovým postižením a vlivem ztráty sluchu na rozvoj osobnosti člověka. Druhá teoretická kapitola se pak zabývá tím, jak vzniká divadelní představení …víceAbstract:
The bachelor paper is engaged in the cooperation between hearing-impaired and non-hearing-impaired artists in the preparation of a theatrical performance. It contains its theoretical and its practical section and consists of three chapters. First chapter deals with the hearing defects, the communication potency of non-hearing-impaired people and the hearing loss influencing a development of a human …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/znxx5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Tělo jako vstupní médium do struktury divadelního představení, performance a události. Problematika autopoetické zpětnovazební smyčky, energie, rytmu a významu v rámci divadelních (ne)struktur
Klára Melišíková -
Realizace inscenačních výstupů žáků se sluchovým postižením
Markéta Kunášková -
Theatre Performance in the English Language Lesson: Making Use of Preparation and Reflection
Tomáš Hájek -
Autorská kolektivní tvorba inscenace s amatérskou skupinou dospělých vedená pedagogem
Kamila Konývková Kostřicová -
Tvorba divadelní inscenace ve školním kolektivu s důrazem na alternativní metody vzniku jevištního tvaru
Tereza Krejčová -
Tvorba inscenace s divadelním kolektivem studentů středních škol
Aleš Pařízek -
Snílci, autorská tvorba v rámci taneční inscenace
Eva Štěpandová -
Komplexní umělecká výchova: její aplikace na kreativní tvorbu inscenace v rámci dětského příměstského tábora
Tereza Richterová