Onboarding Policy for Company in Aesthetic Market – Gabriela Švecová
Gabriela Švecová
Master's thesis
Onboarding Policy for Company in Aesthetic Market
Náborová firemní politika pro společnost na estetického trhu
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vytvoření náborový procesu pro specifickou společnost, která působí na trhu Velké Británie. Tento náborový proces je definován v rámci zákaznického servisu se zaměřením na behaviorální aspekty a požadavky vyjádřené zákazníky a jejich očekáváním. Dalším cílem je navrhnutí pilířů zákaznických služeb na základě potřeb klientů. V teoretické části je popsán samotný náborový …moreAbstract:
The purpose of this thesis is to establish an onboarding process for a specific company in the market of the United Kingdom. This onboarding is defined for customer service with a distinct focus on behavioral aspects and requirements expressed by the customers and their expectations. Further, the aim is to design customer service pillars based upon the needs of the customers. In the theoretical part …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 9. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83653
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2021
- Supervisor: Marek Stříteský
- Reader: Daniela Černá
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83653
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
International Management
Theses on a related topic
-
Probabilistic tool for word segmentation to grammar-based units
Josef Plch -
Péče o zaměstnance se zaměřením na onboarding
Tereza Tkáčová -
Analysis of recruitment and onboarding of hybrid employees in Vietnam
Hoai Thuong Nguyen -
Web-Based Individual Approach Employee Training Tool
Aneta Čadová -
Fluktuace zaměstnanců na pozici obchodníka po telefonu a její důsledky pro nábor
Adéla Štěpanovská -
Enhancement opportunities for the Customer Service of the CIS market in the Selected Company
Aitolkyn Abdigali -
Customer Service at an American company based in the Czech Republic with commentary and glossary
Michaela DOLINSKÁ -
The Situation of the Jewish Minority in the United Kingdom During the 1930s
Pavlína Benešová