Regina Urazajeva
Bachelor's thesis
Motion Capture v animaci
Use of Motion Capture in Animation
Abstract:
Tato bakalářská práce popisuje různé techniky a postupy aplikace technologie snímání pohybu (angl. motion capture). Jejím cílem je zaznamenat jednotlivé kroky při práci na projektu využívajícího této technologie, od přípravné fáze přes samotnou tvorbu díla až po jeho finální úpravu a dokončení. Hlavním smyslem a přínosem této práce je poukázání na možná úskalí spojená s využitím značně komplikovaného …moreAbstract:
This bachelor thesis describes different techniques and application procedures of motion capture technology. It aims to cover individual steps leading from preparation through creation to editing and finalization of a project which uses the mocap technology. The main objective and contribution of the thesis is pointing out some possible difficulties which may occur while using a very complex process …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 2. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50531
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2016
- Supervisor: Jan Bubeníček
- Reader: Filip Truhlář
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50531
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
Využití Kinect senzorů pro Motion Capture s programy Source Filmmaker a Blender
Jan VANĚK -
Koncept 3D animace a role producenta při tvorbě 3D animovaného filmu
Daniil Nenashev -
1. Teoretická část: 3D charakterová animace v počítačových hrách 2. Praktická část: Cyklus - 3D animovaný krátký film
Petr MIŠÁK -
3D grafika a film: Tvorba postav do animovaných filmů
Jana Turková -
Propojení 3D s kreslenou animací
Veronika Jalůvková -
Metody a výzvy při realizaci krátkého 3D animovaného filmu
Filip Blažek -
Tvorba 3D postavy pro animovaný film
Lukáš Gomola -
Tendence v 3D digitální charakterové animaci
Jakub Brokl