Bc. Veronika Decsyová

Bachelor's thesis

Marketingové strategie časopisu Alfa magazín

The marketing Strategy of the Alfa Magazine
Anotácia:
Zvolení vhodné marketingové strategie před uvedením produktu na trh je neodmyslitelnou nutností. Cílem této práce je popsat a následně aplikovat jednotlivé analýzy a matice, které definují možnosti a tržní postavení produktu, a také velikost a kvalitu samotného trhu. Kromě vnějšího a vnitřního prostředí je nutné představit také samotný produkt, další produkty s ním spojené a hodnoty, které by měl udávat …viac
Abstract:
Picking out an appropriate marketing strategy before rolling out the product to the market is necessary. Purpose of this bachelor thesis is to describe and lately apply single analysis, methods and matrices, which define the possibilities and product’s position on the market. As well as quality and options of the market. Apart from internal and external environment is needed to introduce the product …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2018
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/adro3/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2018
  • Vedúci: Ing. Jan Mastný
  • Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry (Study in Czech)