LinkedIn jako forma osobní prezentace na trhu práce – Kateřina Novotná
Kateřina Novotná
Bachelor's thesis
LinkedIn jako forma osobní prezentace na trhu práce
LinkedIn as a personal presentation on the job market
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá osobní prezentací na trhu práce prostřednictvím profesní sociální sítě LinkedIn. Teoretická část práce se věnuje problematice řízení lidských zdrojů a metodám navazování pracovního kontaktu využívaným jak zaměstnavateli (přímo nebo externími službami, které vyhledávají kandidáty na volné pracovní pozice), tak také zájemci o zaměstnání. Dále tato část analyzuje, jak je …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on personal presentation in the job market through the professional social network LinkedIn. The theoretical part of the thesis deals with the issue of human resources management and methods of establishing professional contacts used by both employers (directly or by external recruitment service providers), but also job seekers. Furthermore, this part analyses the appropriate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 8. 2. 2024
- Supervisor: doc. Mgr. Eva Bobková
- Reader: Lucie Lamačová, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVOTNÁ, Kateřina. \textit{LinkedIn jako forma osobní prezentace na trhu práce}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/7ojnpj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Business and Administration
Theses on a related topic
-
Použití osobních ochranných pracovních prostředků v kontaktu s pacientem s infekcí COVID-19
Jolana Rozprýmová -
Pracovní strategie užívané při kontaktu s lidmi s mentálním postižením.
Martina Janásová -
Pracovní mobilita Čechů na německý pracovní trh
Štěpánka PAKANDLOVÁ -
The influence/role of company's - social media generated content on CSR towards/in its employee's job satisfaction. - The case of juwi AG, Germany.
Myriam Xcareth Contreras Petlacalco -
The Impact of Industrial Informatization on the Job Market in China (2013 - 2022)
Xin Tao -
Integration of immigrants originating from Sub-Saharan Africa into the Czech job market
Nikola ŠAŠUROVÁ -
Študijné pobyty v rámci programu Erasmus+ a pripravenosť absolventov pre trh práce
Magdaléna Bírová -
Výzkum reklamy na LinkedIn se zaměřením na nabídku práce
Zdeňka KREJČOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights