Martin Rippl

Master's thesis

Analýza chování zákazníků na sociálních sítích

Analysis of customer behavior on social networks
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem analýzy facebookové stránky společnosti CZC.cz s využitím k tomu určených nástrojů. Hlavním cílem práce je navrhnout sadu doporučení pro úpravu a rozšíření aktuální komunikační strategie firmy na sociální síti Facebook. Doporučení jsou navržena na základě provedené analýzy chování zákazníků a výsledků konkurenčního srovnání. První část práce se zabývá problematikou …more
Abstract:
This diploma thesis deals with the analysis of the Facebook page of CZC.cz. The main goal of this thesis is to bring a set of recommendations aimed at adjustment and expansion of the current company communication strategy via Facebook. These recommendations are based on the analysis of customer behaviour and the results of the competition comparison. The first part of the thesis deals with the social …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 11. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2016
  • Supervisor: Zdeněk Molnár
  • Reader: Kateřina Hawlová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54045