Martin Rippl
Master's thesis
Analýza chování zákazníků na sociálních sítích
Analysis of customer behavior on social networks
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem analýzy facebookové stránky společnosti CZC.cz s využitím k tomu určených nástrojů. Hlavním cílem práce je navrhnout sadu doporučení pro úpravu a rozšíření aktuální komunikační strategie firmy na sociální síti Facebook. Doporučení jsou navržena na základě provedené analýzy chování zákazníků a výsledků konkurenčního srovnání. První část práce se zabývá problematikou …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the analysis of the Facebook page of CZC.cz. The main goal of this thesis is to bring a set of recommendations aimed at adjustment and expansion of the current company communication strategy via Facebook. These recommendations are based on the analysis of customer behaviour and the results of the competition comparison. The first part of the thesis deals with the social …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 11. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54045
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2016
- Supervisor: Zdeněk Molnár
- Reader: Kateřina Hawlová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54045
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Theses on a related topic
-
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová