Komparace prezidentských voleb E. Beneše let 1935 a 1946 – Martina Gregorová
Martina Gregorová
Bakalářská práce
Komparace prezidentských voleb E. Beneše let 1935 a 1946
Comparison of E, Beneš presidential elections years 1935 and 1946
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem prezidentských voleb v letech 1935 a 1946, ve kterých se Edvard Beneš stal historicky druhým československým prezidentem, resp. znovuzvoleným prezidentem obnovené republiky po druhé světové válce. Po představení osoby Edvarda Beneše, jeho života a práce, následuje popsání jednotlivých voleb pomocí teoretického způsobu volby dle platné ústavy, politické situace, kampaně …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with presidential elections in 1935 and 1946, in which Edvard Beneš became historically the second president of Czechoslovakia, respectively reelected president of the renewed republic after the second world war. Introduction of the person of Edvard Beneš, his life and his work is following by description of elections using theoretical metod of election according to the constitution …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15787
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
- Vedoucí: Jan Rataj
- Oponent: Přemysl Houda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15787
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Prezidentské volby v České republice v roce 2023
Pavlína Ella Ondrová -
Lingvistická analýza politického jazyka v předvolebních kampaních v Bulharsku, Česku, Chorvatsku a Srbsku
Nela Martinková -
Posouzení efektivnosti politického marketingu strany ČSSD v komunálních volbách města Rumburk v roce 2014
Hung Nguyen Viet -
Aplikace marketingu v činnosti politických stran a osobností - efekt trumpismu v politickém marketingu
Veronika Tlamsová -
Volební kampaň v soudní judikatuře v ČR
Patrik PACOVSKÝ -
Financování kampaní v USA: role National Rifle Association v prezidentských volbách v USA v roce 2016
Marek Chytráček -
Analýza předvolebních kampaní v prezidentských volbách v ČR v roce 2013
Kateřina Šmejkalová -
Marketingové strategie v politických kampaních
Michal Koutský