The Perfect Aspect - The practical approach based on course books analysis in a cross-linguistic perspective – Adéla Šímová
Adéla Šímová
Bakalářská práce
The Perfect Aspect - The practical approach based on course books analysis in a cross-linguistic perspective
The Perfect Aspect - The practical approach based on course books analysis in a cross-linguistic perspective
Anotace:
Anglické perfektum je obecně známo jako obtížná gramatická oblast pro většinu studentů anglického jazyka. Hlavním zdrojem obtíží však není jeho forma, ale význam. Je to dáno nejen složitostí celého konceptu složeného perfekta a jeho spojením s ostatními charakteristikami vět, ale především mateřským jazykem studentů, jehož pravidla pro užití perfekta mohou být v rozporu s jeho užitím v angličtině, …víceAbstract:
The perfect aspect is a notoriously difficult language area for most learners of English to master. The main issue is not in terms of its form, but in terms of its meaning. This is caused by the complexity of the concept and its connection to other features of sentences and above all by learners’ L1, where usage rules may interfere with the English perfect as well as be either wider or narrower in …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2011
Identifikátor:
http://is.akcentcollege.cz/th/4314/ac_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
- Vedoucí: Ph.D. Gregor Kalinowski
- Oponent: Mgr. Ela Krejčová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKCENT CollegeAKCENT College
Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Angličtina jako cizí jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Rhyme and Music as Tools to Teach Grammar
Pavlína Jobánková -
Teaching English as a Foreign Language to Dyslexic Learners at Grammar School
Miluše Chlumecká -
Grammar school English teachers of Moravian-Silesian region: What are their own goals and when do they perceive themselves as successful?
Dajana Richterová