Marketingová analýza trhu s dětskými vysokými židlemi ve vybraném regionu – Petra Blahunková
Petra Blahunková
Bachelor's thesis
Marketingová analýza trhu s dětskými vysokými židlemi ve vybraném regionu
Analysis of market with baby highchairs in selected region
Abstract:
Hlavním cílem práce je marketingová analýza trhu s dětskými vysokými židlemi v úrovni prodejců a zákazníků ve městě Přerov.Práce je členěna do dvou částí. V teoretické části jsou popsány ekonomické pojmy, které jsou následně aplikovány v části praktické. Na základě výsledků dotazníkového šetření, které bylo cíleno na zákazníky, byla navržena dětská vysoká židle. K návrhu byla vytvořena vizualizace …moreAbstract:
The main task of my Bachelor thesis is analysis of market with baby highchairs on the sellers-customers level in Přerov.The thesis is divided into two parts. Economical notions are described in theoretical part which are applied in practical part. The baby highchair was designed based on a survey that was aimed on customers. Visualization, drawing documentation and the production direct cost calculation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. David Březina, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BLAHUNKOVÁ, Petra. \textit{Marketingová analýza trhu s~dětskými vysokými židlemi ve vybraném regionu}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Forestry and Wood Technology. 2018. Available from: https://theses.cz/id/7ouq21/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Lesnická a dřevařská fakultaMendel University in Brno
Faculty of Forestry and Wood TechnologyBachelor programme / field:
Furniture Design and Furniture Technology / Furniture Design and Manufacture
Theses on a related topic
-
Marketingová analýza vybraných divadel pro děti
Eliška Burdová -
Analýza marketingového mixu mateřské školy
Kateřina Jarmarová -
Analýza marketingové komunikace vybrané firmy
Monika Kostková -
Marketingová strategie a marketingový plán pro pořádání dětských letních táborů v oblasti Krušných hor
Nikola Černá -
Kalkulace zakázky ve strojírenském podniku
Zdeněk Gróman -
Kalkulace nákladů v konkrétním podniku
Markéta Hrdinová -
Kalkulace a tvorba cen ve vybraném podniku
Markéta Janušová -
Kalkulace nákladů a stanovení cen ve vybraném průmyslovém podniku
Katerina Reynolds