Marketingová analýza trhu s dětskými vysokými židlemi ve vybraném regionu – Petra Blahunková
Petra Blahunková
Bakalářská práce
Marketingová analýza trhu s dětskými vysokými židlemi ve vybraném regionu
Analysis of market with baby highchairs in selected region
Anotace:
Hlavním cílem práce je marketingová analýza trhu s dětskými vysokými židlemi v úrovni prodejců a zákazníků ve městě Přerov.Práce je členěna do dvou částí. V teoretické části jsou popsány ekonomické pojmy, které jsou následně aplikovány v části praktické. Na základě výsledků dotazníkového šetření, které bylo cíleno na zákazníky, byla navržena dětská vysoká židle. K návrhu byla vytvořena vizualizace …víceAbstract:
The main task of my Bachelor thesis is analysis of market with baby highchairs on the sellers-customers level in Přerov.The thesis is divided into two parts. Economical notions are described in theoretical part which are applied in practical part. The baby highchair was designed based on a survey that was aimed on customers. Visualization, drawing documentation and the production direct cost calculation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. David Březina, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Lesnická a dřevařská fakultaMendelova univerzita v Brně
Lesnická a dřevařská fakultaBakalářský studijní program / obor:
Nábytek / Tvorba a výroba nábytku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová analýza vybraných divadel pro děti
Eliška Burdová -
Analýza marketingového mixu mateřské školy
Kateřina Jarmarová -
Analýza marketingové komunikace vybrané firmy
Monika Kostková -
Marketingová strategie a marketingový plán pro pořádání dětských letních táborů v oblasti Krušných hor
Nikola Černá -
Kalkulace zakázky ve strojírenském podniku
Zdeněk Gróman -
Kalkulace nákladů v konkrétním podniku
Markéta Hrdinová -
Kalkulace a tvorba cen ve vybraném podniku
Markéta Janušová -
Kalkulace nákladů a stanovení cen ve vybraném průmyslovém podniku
Katerina Reynolds