Bc. Andrey Meledin
Bachelor's thesis
CRM implementation in banking
CRM implementation in banking
Anotácia:
CRM Implementation to banking thesis is divided into two parts: theoretical and practical. Theoretical part gives general idea of CRM importance in today’s business and its interaction with banking systems as well as provides CRM definition. Theoretical part also allocates CRM benefits and explains implementation process in theory. Practical part shows that CRM implementation is possible and even can …viacAbstract:
CRM Implementation to banking thesis is divided into two parts: theoretical and practical. Theoretical part gives general idea of CRM importance in today’s business and its interaction with banking systems as well as provides CRM definition. Theoretical part also allocates CRM benefits and explains implementation process in theory. Practical part shows that CRM implementation is possible and even can …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gm30o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Jan Rožek
- Oponent: Ing. Andrej Mazán, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
Implementace reportů pro bankovní marketingové oddělení na platformě Microsoft Dynamics CRM pomocí nástroje Power BI.
Natalie Zacharova -
Praktické využití modelu CRM (Microsoft Dynamics) v IT firmě
Hana Mádle -
VoIP telefonie na bázi Asterisk PBX a její integrace do Dynamics CRM
Miroslav Adamec -
Dynamics CRM 2011 a kalendářový záznam v Outlooku pro odvádění práce
Marek Weiss -
Silverlight aplikace pro Dynamics CRM
Tomáš Kopecký -
Napojení Dynamics CRM na ARES
Jakub Ševela -
Rozšíření kampaně Dynamics CRM
František Valášek