Ludmila Novotná
Bakalářská práce
Marketingový výzkum
Marketing Research
Anotace:
Bakalářská práce se věnovala marketingovému výzkumu ve firmě s Africkými látkami. Problém firmy byl, že je na trhu poměrně nová a neví se o ní mezi širší veřejností. Potřebovala zjistit, co lidé chtějí a jaký je segment jejich zákazníků. Pomocí dotazníkového šetření se prověřovali preference zákazníků na různé věci. Hlavní aspekty byli vlastnosti látek a obecný zákaznický přístup k látkám. Dotazník …víceAbstract:
The bachelor thesis was devoted to marketing research in a company with African substances. The problem of the company was that it is relatively new on the market and is not known to the general public. Company needed to find out what people wanted and what their customer segments were. Using a questionnaire survey customer's preferences for different things were examined. The main aspects were the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Roman KOZEL, Ph.D.
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Novotná, Ludmila. Marketingový výzkum. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Pavel Vošalík -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová -
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Peter Morvay -
Analýza marketingového mixu multimediální skupiny Active Radio a.s.
Koubová Koubová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Kateryna Seliukova -
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Michaela Vejrašková -
Analýza marketingového mixu vybrané firmy/značky
Nikol Bartošová
Název
Vložil
Vloženo
Práva