Spravedlnost v hodnocení výsledků vzdělávání žáků v kontextu kurikulární reformy. – Mgr. Kateřina ŠVESTKOVÁ
Mgr. Kateřina ŠVESTKOVÁ
Disertační práce
Spravedlnost v hodnocení výsledků vzdělávání žáků v kontextu kurikulární reformy.
The fairness in assessment of pupils´ educational results in context of the curriculum reform.
Anotace:
Disertační práce se zabývá problematikou spravedlnosti v hodnocení výsledků vzdělávání žáků v kontextu kurikulární reformy. Spravedlnost je chápána jako pojem vycházející především z aktuálně platných a uznávaných psaných i nepsaných pravidel a norem. V souvislosti s možným vymezením teorií spravedlnosti je spravedlnost v hodnocení výsledků vzdělávání žáků řešena v kontextu dané sociální reality určené …víceAbstract:
This dissertation is focused on the problematics of fairness in the assessment of the pupils' education results in the context of the curriculum reform. The fairness is comprehended to be a term which is based on the currently valid and respected, written and unwritten regulations and norms. In connection with a possible justice theory definition, the fairness in the assessment of the pupils' education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2012
Zveřejnit od: 10. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Poláchová Vašťatková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠVESTKOVÁ, Kateřina. \textit{Spravedlnost v hodnocení výsledků vzdělávání žáků v kontextu kurikulární reformy.}. Online. Disertační práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/7ozlid/.
Jak správně citovat práci
ŠVESTKOVÁ, Kateřina. Spravedlnost v hodnocení výsledků vzdělávání žáků v kontextu kurikulární reformy.. Olomouc, 2012. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 5. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení výsledku vzdělávání dětí v mateřské škole zaměřených na jejich přípravu čtení a psaní
Lucie MERTOVÁ -
Učitelka mateřské školy a její možnosti hodnocení výsledků předškolního vzdělávání u dětí v její kmenové třídě
Patricie JUŘIČKOVÁ -
Hodnocení výsledků vzdělávání dětí v MŠ formou vysvědčení
Naďa Jelínková -
Možnosti hodnocení výsledků předškolního vzdělávání dětí v mateřské škole
Nikita LÝSKOVÁ -
Řízení kvality vzdělávání: hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání na SOŠ ve vybraném regionu
Veronika Pešinová -
Hodnocení předškolního vzdělávání
Tereza LANČOVÁ -
Role třídního učitele v procesu rozvíjení pozitivního klimatu školní třídy
Denisa SLÁDKOVÁ -
Rozhodování o vzdělávací a profesní dráze z pohledu žáků absolventských ročníků brněnských základních škol
Tereza Juříčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
11. 5. 2012