Potřeba poznávání žáků ve vztahu k hodnocení školních předmětů – Kateřina BOREJOVÁ
Kateřina BOREJOVÁ
Bachelor's thesis
Potřeba poznávání žáků ve vztahu k hodnocení školních předmětů
Students Need for Cognition in Relation to the Evaluation of School Subjects
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vztahem mezi potřebou poznávání (NFC) a hodnocením školních předmětů a učitelů ze strany žáků. Rovněž prozkoumává vztah mezi NFC a školními výsledky žáků. Cílem práce bylo zjistit, zda existují rozdíly v hodnocení předmětů mezi žáky s různými úrovněmi potřeby poznávání, a dále prověřit vztah mezi NFC a průměrem žákovských školních výsledků. Tato studie může přinést nové …moreAbstract:
This bachelor's thesis examines the relationship between need for cognition (NFC) and students' evaluations of school subjects and teachers. It also examines the relationship between NFC and students' academic performance. The purpose of this thesis was to determine whether there are differences in subject matter ratings among students with different levels of need for cognition, and to examine the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 6. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Josef Kundrát, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BOREJOVÁ, Kateřina. Potřeba poznávání žáků ve vztahu k hodnocení školních předmětů. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Vliv způsobu výchovy v rodině, rodinného prostředí a sourozeneckých konstelací na školní prospěch dítěte
Sabina Tajovská -
Vliv volnočasových aktivit na školní prospěch u žáků základní školy v Oslavanech
Barbora Plíšková -
Souvislosti mezi školní výkonovou motivací, self-efficacy, sebekontrolou a školním prospěchem u středoškolských studentů
Jakub Větříšek -
Self-efficacy, testová úzkost a školní prospěch u žáků druhého stupně ZŠ
Monika LANDKAŠOVÁ -
Vliv nefunkčního rodinného prostředí na školní prospěch dítěte
Pavlína HÖRLOVÁ -
Vliv volnočasových aktivit na školní prospěch u žáků ze sociálně znevýhodněných rodin na Šluknovsku
Kristýna HAMÁKOVÁ -
Vliv preference intuice a racionality na školní prospěch
Ondřej Pečený -
Motivace k výkonu a školní prospěch žáků inklinujících k trémě a žáků-trémistů
Petra Malichová