Bc. Jiří Niemczyk

Master's thesis

Hodnocení kvality služeb s využitím metody SERVQUAL

Evaluation of Service Quality with the use of SERVQUAL Method
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnotit kvalitu služeb ve vybrané prodejně s využitím metody SERVQUAL a navrhnout doporučení pro zlepšení. V diplomové práci budou využita primární a sekundární data z veřejně dostupných zdrojů a databází. V první kapitole diplomové práce bude provedeno shrnutí podstatných teoretických východisek k problematice spokojenosti zákazníka, jejího měření a metody SERVQUAL. V další …more
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the quality of services in the selected store using the SERVQUAL method and propose recommendations for improvement. Primary and secondary data from publicly available sources and databases will be used in the thesis. In the first chapter of the diploma thesis, a summary of the essential theoretical starting points for the issue of customer satisfaction, its measurement …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
  • Reader: Ing. Lenka Kučová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné