Hodnocení kvality služeb s využitím metody SERVQUAL – Bc. Jiří Niemczyk
Bc. Jiří Niemczyk
Master's thesis
Hodnocení kvality služeb s využitím metody SERVQUAL
Evaluation of Service Quality with the use of SERVQUAL Method
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnotit kvalitu služeb ve vybrané prodejně s využitím metody SERVQUAL a navrhnout doporučení pro zlepšení. V diplomové práci budou využita primární a sekundární data z veřejně dostupných zdrojů a databází. V první kapitole diplomové práce bude provedeno shrnutí podstatných teoretických východisek k problematice spokojenosti zákazníka, jejího měření a metody SERVQUAL. V další …moreAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the quality of services in the selected store using the SERVQUAL method and propose recommendations for improvement. Primary and secondary data from publicly available sources and databases will be used in the thesis. In the first chapter of the diploma thesis, a summary of the essential theoretical starting points for the issue of customer satisfaction, its measurement …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/n1iew/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
- Reader: Ing. Lenka Kučová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NIEMCZYK, Jiří. \textit{Hodnocení kvality služeb s využitím metody SERVQUAL}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2023. Available from: https://theses.cz/id/7p4pnw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Hodnocení kvality služeb s využitím metody SERVQUAL
Krystian Gałuszka -
Invazivni vstupy do periferniho krevniho reciste ve vyjezdech zachranne sluzby v Usteckem kraji
Šárka Valachová -
Invazivni vstupy do periferniho krevniho reciste ve vyjezdech zachranne sluzby v Usteckem kraji
Šárka Valachová -
Negativní důsledky práce příslušníka Vězeňské služby České republiky při výkonu služby
David Gabzdyl -
Východiska procesu a příprava klientů na přechod z pobytové služby do služby s nižší mírou podpory
Gabriela Šumšalová -
Výměna informací mezi pracovníky sociální služby a zákonnými zástupci uživatelů z pohledu pracovníků služby denních stacionářů pro lidi s mentálním postižením
Jana Větříšková -
Systém psychosociální intervenční služby u zdravotnické záchranné služby
Simona VAŠTOVÁ -
Porovnání činnosti Horské služby České republiky a Horské záchranné služby Slovenské republiky
Kateřina ULEJOVÁ