Teaching English to Learners with Special Educational Needs – Bc. Jitka MELCROVÁ
Bc. Jitka MELCROVÁ
Diplomová práce
Teaching English to Learners with Special Educational Needs
Teaching English to Learners with Special Educational Needs
Abstract:
This final project deals with the topic of teaching English to learners with special education needs. In its theoretical part it defines who are the special educational needs learners according to the valid legislation. There are different cathegories of disabilities and their symptomatology being discussed. The project also deals with the pregraduate training of teachers of English working at Czech …víceAbstract:
Tato diplomová práce se věnuje tématu výuky angličtiny u žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami. V teoretické části vymezuje, kdo jsou to dle platné legislativy osoby se speciálními vzdělávacími potřebami. Nechybí klasifikace a symptomatologie jednotlivých skupin osob. Práce se rovněž věnuje profesní přípravě učitelů angličtiny působících na českých školách a jejich míře připravenosti …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Bartsch Veselá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MELCROVÁ, Jitka. Teaching English to Learners with Special Educational Needs. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a pro střední školy a učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Sebezkušenost jako součást profesní přípravy učitelů: Vývoj kurikula seminářů Sebezkušenostní příprava na profesi I a II
Tomáš Andrášik