Filip Hlaváč

Bachelor's thesis

Zavedení nové globální značky na český trh

The launch of a new global brand on the czech market
Anotácia:
Je zpracována problematika mezinárodního marketingu a především expanze značky do zahraničí s užším zaměřením na marketingový a komunikační mix. Vše je zkoumáno především z pohledu cílového trhu a v rámci trendů 21. století, ve kterém trhu vládnou spotřebitelé a tradiční pojetí reklamy přestává fungovat. V praktické části analyzuji vstup značky Frigo na český trh, na který aplikuji trendy z teoretické …viac
Abstract:
The thesis takes a deeper look at the international marketing with a particular focus on the marketing communications mix. All topics are approached from the target market point of view and everything is set into the trends of the 21st century - trends of the era when consumer drives the market and the old marketing approaches are no longer efficient. In the practical part the thesis analyses the launch …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
  • Vedúci: Jiří Mikeš
  • Oponent: Aleš Štibinger

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21062