Zavedení nové globální značky na český trh – Filip Hlaváč
Filip Hlaváč
Bachelor's thesis
Zavedení nové globální značky na český trh
The launch of a new global brand on the czech market
Anotácia:
Je zpracována problematika mezinárodního marketingu a především expanze značky do zahraničí s užším zaměřením na marketingový a komunikační mix. Vše je zkoumáno především z pohledu cílového trhu a v rámci trendů 21. století, ve kterém trhu vládnou spotřebitelé a tradiční pojetí reklamy přestává fungovat. V praktické části analyzuji vstup značky Frigo na český trh, na který aplikuji trendy z teoretické …viacAbstract:
The thesis takes a deeper look at the international marketing with a particular focus on the marketing communications mix. All topics are approached from the target market point of view and everything is set into the trends of the 21st century - trends of the era when consumer drives the market and the old marketing approaches are no longer efficient. In the practical part the thesis analyses the launch …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21062
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
- Vedúci: Jiří Mikeš
- Oponent: Aleš Štibinger
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21062
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Online Marketing of C-Travel Inc.
Laura Hošek -
Marketing Strategy of the Company in Terms of New Trends in Nutrition
Iryna Trylis -
Trends of Business Strategy Management in Business Practice
Malika Matyeva -
Internationalisation of business and global marketing
Munira Iadgarova -
The Iliad and The Odyssey as Seen through the Eyes of Female Writers in the 21st Century
Eva Baliová -
The Silent Cinema of Buster Keaton in the 21st Century
Jan Babjár -
The Development of Female Protagonists in Young-Adult Gothic Novels of the 21st Century
Andrea Špániková