Využití didaktických modelů vytvářených pomocí 3D tiskárny ve výuce chemie – Mgr. Ludmila Neuwirthová
Mgr. Ludmila Neuwirthová
Advanced ('rigorózní') thesis
Využití didaktických modelů vytvářených pomocí 3D tiskárny ve výuce chemie
The usage of didactic models made by the 3D printing machine in the chemistry education
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na didaktické modely využitelné ve výuce chemie vytvářené na 3D tiskárně. V teoretické části se práce věnuje současnému pojetí modelů ve výuce chemie a vymezení základních pojmů relevantních pro pedagogický výzkum. Dále jsou popsány jednotlivé metody tvorby počítačových a materiálních 3D modelů. S přihlédnutím k moderním didaktickým metodám jsou v praktické části navrženy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 8. 2021
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eRig16
Thesis defence
- Date of defence: 8. 10. 2021
- Supervisor: doc. Mgr. et Mgr. Rafael Doležal, Ph.D.
- Reader: RNDr. Veronika Machková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEUWIRTHOVÁ, Ludmila. \textit{Využití didaktických modelů vytvářených pomocí 3D tiskárny ve výuce chemie}. Online. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Science. 2021. Available from: https://theses.cz/id/7palco/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 9. 12. 2021 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Science / field:
Chemie / Učitelství chemie pro střední školy
Theses on a related topic
-
Vliv materiálu extruderu 3D tiskárny na kvalitu 3D tisku
Marek Siwek -
3D tisk ve zdravotnictví
Petr Rys -
Snížení spotřeby elektrické energie při tisku na 3D tiskárně Original Prusa i3 MK3S+
Alexander Illéš -
Obsluha 3D tiskárny Renishaw AM400 pro 3D tisk metodou SLM
Richard Byrtus -
3D tisk modelů pro výuku mitózy na ZŠ
Kateřina Landová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
10/12/2021
Kohout, J.
10/12/2021