Marketingová strategie vybraného podniku – Natálie Vampolová
Natálie Vampolová
Bakalářská práce
Marketingová strategie vybraného podniku
Margeting strategy of a selected company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou strategii podniku Manufaktura, která nabízí tradiční českou kosmetiku a doplňky. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako marketing, marketingová strategie, SWOT analýza či marketingový mix. Praktická část se skládá z informací o vybrané firmě, dotazníkového šetření a jeho vyhodnocení.Abstract:
This bachelor thesis is focused on marketing strategy of Manufaktura company, which offers traditional Czech cosmetics. The work includes theoretical and practical part. The theoretical part explains terms such as marketing, marketing strategy, SWOT analysis or marketing mix. Practical part consists of information about the selected company, questionnaire survey and its evaluation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/dg84l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
Vyhodnocení nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Tereza Vacková -
ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO HOTELU
Jiří Měcháček -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
SWOT analýza firmy se zaměřením na zlepšení komunikace se zákazníkem
Zlata Plouharová