Aspekty při rozhodování jedince a jejich ovlivnění reklamou – Irina Kopecká
Irina Kopecká
Bachelor's thesis
Aspekty při rozhodování jedince a jejich ovlivnění reklamou
The Aspects of Individual Decision Making and Their Influence on Advertising
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zanalyzovat do jaké míry je jednotlivec ovlivněn působením reklamy a dále jaká forma reklamy nejvíce apeluje na kupujícího.Práce je rozdělená do dvou částí. V první části bakalářské práce bude zpracována sledovaná problematika z pohledu definic a teoretických poznatků. Druhá část zachycuje dotazníkové šetření, které zobrazuje preference kupujícího na základě reklam. V závěru …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2019
Thesis defence
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Finance and Management
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.