Lucie ŘEZNÍČKOVÁ
Bachelor's thesis
Efekktivní řízení nákupu
Effective purchasing management
Anotácia:
Předmětem této bakalářské práce je efektivní řízení nákupu ve firmě Obalia, s. r. o. První část práce je zaměřená na teoretickou část nákupu. Je popsán samotný nákup, řízení náku-pu, logistika nákupu a marketingové procesy v nákupu. Druhá část je praktická ve které jsou zachyceny postupy při řízení nákupu, nalezení nedostatků a návrh na jejich řešení.Abstract:
The subjekt of this thesis is the efficient management of the company buying Obalia. The first part focuses on the theoretical part of the purchase. It described the purchase, purcha-sing management, logistics, purchasing and marketing processes in the purchase. The se-cond part is practical which describes procedures for purchasing management, finding gaps and proposals to address them.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
20022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŘEZNÍČKOVÁ, Lucie. Efekktivní řízení nákupu. Prostějov, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Logistics and Crisis ManagementBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Logistics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Využití umělé inteligence v marketingových procesech
Kateryna Narusevych -
Chování spotřebitele v oblasti kávy v České republice a porovnání s vybranými zeměmi.
Petra Kadlčíková -
Využití asociačních procesů v marketingové komunikaci
Jitka Demjanová -
Úloha marketingové komunikace v procesu řízení podniku
Haris Redžić -
Management kvality v cestovním ruchu v České republice
Vratislav Smlsal -
Úloha marketingové komunikace v procesu řízení podniku
Kristina Oubrechtová -
Marketingové procesy ve stavebnictví aplikované ve vybrané firmě
Lukáš Maryška -
Proces digitalizace v marketingové komunikaci internetového bankovnictví
Andrea Uskokovičová