Ing. Kristina Oubrechtová

Bakalářská práce

Úloha marketingové komunikace v procesu řízení podniku

The Role of Marketing Communication in Management Process of the Company
Anotace:
V bakalářské práci by měla být opodstatněna úloha marketingové komunikace v procesu řízení podniku na základě inspirace vědeckých publikací a aplikací do zvoleného a předem analyzovaného podniku.
Abstract:
In bachelor’s dissertation should be a legitimate role of marketing communication in the process of business management under the inspiration of scientific publications and applications into a selected pre-analyzed company.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance

Práce na příbuzné téma

Všechny práce