Martina Jurčíková

Bachelor's thesis

Přínos EEG Biofeedback pro děti s ADHD se zaměřením na školní prostředí

The Benefits of EEG Biofeedback for Children with ADHD regarding the School Environment
Anotácia:
Bakalářská práce s názvem "Přínos EEG Biofeedback pro děti s ADHD se zaměřením na školní prostředí" se věnuje problematice nástupu dětí s ADHD do školy. Nastiňuje potíže, které s sebou tento krok přináší a také možnosti výchovného působení na takové dítě ze strany rodiny a školy. V rámci terapie je zde prezentována také relativně stará a dosud mezi laiky nepříliš známá metoda biologické zpětné vazby …viac
Abstract:
Bachelor thesis titled "Contribution of EEG Biofeedback for children with ADHD to focus on the school environment" addresses the issue of taking children with ADHD in school. It outlines the difficulties that come with this step brings and the possibilities of educational influence on a child from the family and school. Within the therapy is presented here also relatively old and still little known …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zverejniť od: 2. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Jurčíková, Martina. Přínos EEG Biofeedback pro děti s ADHD se zaměřením na školní prostředí. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Bachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy