Inovace marketingového mixu v kontextu propagace – Bc. Gabriela Juchová
Bc. Gabriela Juchová
Bachelor's thesis
Inovace marketingového mixu v kontextu propagace
Inovation of the marketing mix in the context of promotion
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je optimalizace marketingového mixu vybraného subjektu se zaměřením na propagaci, konkrétně na propagaci při náboru nových zaměstnanců. Práce se opírá o několik návrhů marketingové propagace, které by měly dopomoci k zvýšení uchazečů o zaměstnání. Základem práce je segmentace trhu, vybrání cílové skupiny a návrhy možných propagačních cest. Klíčovým výstupem je vybrání vhodné …moreAbstract:
The subject of the bachelor's thesis is optimization of the marketing mix of the selected subject with a focus on promotion, specifically on promotion when recruiting new employees. The work is based on several marketing promotion proposals that should help to raise job seekers. The basis of the thesis is segmentation of the market, selection of the target group and suggestions for possible promotional …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 7. 2018
Identifier:
https://is.sting.cz/th/tkr01/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 9. 2018
- Supervisor: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
- Reader: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and management of small and medium-sized enterprises
Theses on a related topic
-
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
Valeriia Malakhovskaia -
Facebook Marketing
Peter Person -
The influence of the Octavia follow-up marketing campaign on the EU5 markets sales
Roman Parkhomenko -
Marketingová kampaň pro neziskovou organizaci za využití influencer marketingu
Kateřina Jeništová -
Online marketingová kampaň e-shopu www.titkakhodinky.cz
Venglář Venglář -
Sociální marketingová kampaň v oblasti bezpečnosti a prevence zranění
Matyáš Albrecht -
Marketingová kampaň zásnubního prstýnku včetně mediálního plánu a vyhodnocení
Viktorie Slámová -
Marketingová kampaň konkrétního produktu a návrh komunikačního mixu
Nicola Kopčová