Bc. Gabriela Juchová

Bakalářská práce

Inovace marketingového mixu v kontextu propagace

Inovation of the marketing mix in the context of promotion
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je optimalizace marketingového mixu vybraného subjektu se zaměřením na propagaci, konkrétně na propagaci při náboru nových zaměstnanců. Práce se opírá o několik návrhů marketingové propagace, které by měly dopomoci k zvýšení uchazečů o zaměstnání. Základem práce je segmentace trhu, vybrání cílové skupiny a návrhy možných propagačních cest. Klíčovým výstupem je vybrání vhodné …více
Abstract:
The subject of the bachelor's thesis is optimization of the marketing mix of the selected subject with a focus on promotion, specifically on promotion when recruiting new employees. The work is based on several marketing promotion proposals that should help to raise job seekers. The basis of the thesis is segmentation of the market, selection of the target group and suggestions for possible promotional …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 7. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 9. 2018
  • Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting