Inovace marketingového mixu v kontextu propagace – Bc. Gabriela Juchová
Bc. Gabriela Juchová
Bakalářská práce
Inovace marketingového mixu v kontextu propagace
Inovation of the marketing mix in the context of promotion
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je optimalizace marketingového mixu vybraného subjektu se zaměřením na propagaci, konkrétně na propagaci při náboru nových zaměstnanců. Práce se opírá o několik návrhů marketingové propagace, které by měly dopomoci k zvýšení uchazečů o zaměstnání. Základem práce je segmentace trhu, vybrání cílové skupiny a návrhy možných propagačních cest. Klíčovým výstupem je vybrání vhodné …víceAbstract:
The subject of the bachelor's thesis is optimization of the marketing mix of the selected subject with a focus on promotion, specifically on promotion when recruiting new employees. The work is based on several marketing promotion proposals that should help to raise job seekers. The basis of the thesis is segmentation of the market, selection of the target group and suggestions for possible promotional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 7. 2018
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/tkr01/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2018
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
Valeriia Malakhovskaia -
Facebook Marketing
Peter Person -
The influence of the Octavia follow-up marketing campaign on the EU5 markets sales
Roman Parkhomenko -
Marketingová kampaň pro neziskovou organizaci za využití influencer marketingu
Kateřina Jeništová -
Online marketingová kampaň e-shopu www.titkakhodinky.cz
Venglář Venglář -
Sociální marketingová kampaň v oblasti bezpečnosti a prevence zranění
Matyáš Albrecht -
Marketingová kampaň zásnubního prstýnku včetně mediálního plánu a vyhodnocení
Viktorie Slámová -
Marketingová kampaň konkrétního produktu a návrh komunikačního mixu
Nicola Kopčová