Digital Marketing of the Beer Industry Companies in Latin America – Rosa Evelyn Palacios Irula
Rosa Evelyn Palacios Irula
Bakalářská práce
Digital Marketing of the Beer Industry Companies in Latin America
Digital Marketing of the Beer Industry Companies in Latin America
Abstract:
This thesis refers to the analysis on digital marketing of the most popular beer brands in Latin America.That is, the analysis of the construction of brands through different ways, such as viral videos and blogs, in order to give exposure to a company and execute different purchasing processes. In this case we focus on social networks and especially Facebook, which has obtained a growing number of …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB13160
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marek Franěk, CSc., Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PALACIOS IRULA, Rosa Evelyn. \textit{Digital Marketing of the Beer Industry Companies in Latin America}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/7pkd98/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 9. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media & Digital Marketing for future business and next marketers
Jiri Brom Lingan -
Social Media Digital Marketing & Premium Brands - A study on Youngster’s Perspective
Krishnasingh Praveensingh Khatri -
HR marketing communication with focus on digital recruitment (role of social platforms in recruiting)
Tatia Tchkonia
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
9. 9. 2021
Kohout, J.
9. 9. 2021