Maďarsko - značka země, destinace a její vliv na vnímání mezi českými obyvateli – Dominika Blahútová
Dominika Blahútová
Diplomová práce
Maďarsko - značka země, destinace a její vliv na vnímání mezi českými obyvateli
Hungary - a brand of the country, destination and its impact on the perception among Czech residents
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo zhodnotit současný stav vnímání Maďarska mezi obyvateli České republiky ve vztahu k její značce a prostředkům její komunikace a přinést tak doporučující opatření pro podporu propagace dané země ve vztahu k turismu. Zjištění budou následně poskytnuty vybraným zainteresovaným organizacím. K naplnění stanovených cílů byla provedena analýza primárních a sekundárních dat. Pro …víceAbstract:
The objective of the diploma thesis was to evaluate the current position of perception of the Hungary among residents of the Czech Republic in relation to its brand and its means of communication and bring some recommendations to support the promotion of the country in relation to tourism. The results will be available and provided to the selected interested organizations. To meet the specified objectives …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70263
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Kristina Bímová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70263
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix destinace cestovního ruchu
Dagmar Šimková -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový mix vybrané destinace cestovního ruchu
Karolína Reinerová -
Marketingový mix vybrané destinace
Nikola Mrnková -
Marketingový mix vybrané destinace
Markéta Konečná -
Marketingový mix vybrané destinace
Adriana Jirkovská -
Marketingový mix vybrané destinace cestovního ruchu
Lucie Langerová -
Profil návštěvníka destinace - výchozí krok pro doporučení inovací marketingového mixu
Veronika Magon