Měření spokojenosti zákazníků se službami fitness centra – Tomáš Šebesta
Tomáš Šebesta
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků se službami fitness centra
Customer Satisfaction Measurement with Fitness Centre Services
Anotace:
Autor bakalářské práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků se službami fitness centra Simply Fitness z pozice dlouholetého spolupracovníka. Teoretická část pojednává o závislosti loajality na spokojenosti zákazníka, která je stimulována kvalitou poskytovaných služeb. Výzkumná část byla provedena metodou online i papírového dotazníkového šetření, na základě kterého byla získána data celkem 183 …víceAbstract:
The author of this bachelor thesis addresses the measurement of customer satisfaction with the services of Simply Fitness fitness center from the perspective of a long-term collaborator. The theoretical part discusses the dependence of loyalty on customer satisfaction, which is stimulated by the quality of the services provided. The research part was performed through online and paper survey, based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/152830
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: Markéta Zajarošová
- Oponent: Adam Skácel
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybraného solárního studia
Mikeš Mikeš -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném maloobchodním podniku
Barbora Bezvodová -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném výrobním podniku
Jiří Hadžiosmanovič -
Hodnocení spokojenosti zaměstnanců s vybranou společností
Andrea Jančíková -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku ze sektoru služeb
Šárka Topičová -
Nástroje pro zvýšení zákaznické loajality a udržení trvalého růstu ve fitness centru
Barbora Slavíková