Digitální aktivismus v České republice – Michaela SVOBODOVÁ
Michaela SVOBODOVÁ
Bakalářská práce
Digitální aktivismus v České republice
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo zjistit, jakým způsobem spolek Konsent využívá digitální prostor pro naplnění svých cílů. Ve své práci srovnávám fungování zahraničních hnutí a jak inspirují česká hnutí. První část práce je zaměřena na popis digitálního aktivismu, vysvětlení základních pojmů jako je hachtivismus či kyberterorismus, přičemž mezi nimi není jasná hranice. Rozdíly rozebírám ve své bakalářské …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis was to find out how the Konsent association uses the digital space to fulfill its goals. In my thesis I compare the functioning of foreign movements and how they inspire Czech movements. The first part of the thesis focuses on the description of digital activism, explaining basic concepts such as hachtivism or cyberterrorism, and there is no clear boundary between them …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jiří Zákravský, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SVOBODOVÁ, Michaela. Digitální aktivismus v České republice. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Mezinárodní vztahy - teritoriální studia
Práce na příbuzné téma
-
Facebook a Instagram v životě dnešní mládeže - sociální sítě jako prostředek ovlivňování nákupního chování mládeže
Michaela Hyhlanová -
The contribution of social media marketing for B2B companies: how firms can leverage Facebook and Instagram to reach their targeted audience
Francesca Comaschi -
Facebook, Twitter a Instagram z hlediska využití pro public relations
Tereza Dřevová -
Marketingové komunikace vybraných českých nakladatelství prostřednictvím sociálních sítí Facebook a Instagram
Barbora HOLEŠOVÁ -
Možnosti neplacené propagace na sociálních sítích Facebook a Instagram
Diana Havířová -
Vliv sociálních sítí Facebook a Instagram na morální hodnoty žáků na 2. stupni ZŠ
Anna Rosůlková -
Budování značky pro generaci Z na sociálních sítích Facebook, Instagram, YouTube
Jan Kotlář