Návrh nákupní strategie pro podmínky krize – Bc. Karolína Trpíková
Bc. Karolína Trpíková
Master's thesis
Návrh nákupní strategie pro podmínky krize
Designing a purchasing strategy for crisis conditions
Anotácia:
Účelem diplomové práce je návrh nákupní strategie pro podmínky krize. Cílem je na základě literární rešerše sestavit postup pro tvorbu nákupní strategie v nejistém prostředí, následně provést analýzu stávající nákupní strategie a na základě získaných dat vytvořit návrh nákupní strategie pro podmínky krize ve společnosti Xella CZ, s.r.o. V literární rešerši je definována nákupní strategie a postup pro …viacAbstract:
The purpose of the thesis is to design a purchasing strategy for crisis conditions. The goal is to compile a procedure for creating a purchasing strategy in an uncertain environment based on literature research, then to analyse the existing purchasing strategy and, based on the data obtained, to create a proposal of purchasing strategy for crisis conditions in the company Xella CZ, s.r.o. In the literary …viacKľúčové slová
nákupní strategie nákup nejistota plánování scénářů PESTLE analýza Porterova analýza analýza konkurence analýza dodavatelů analýza zákazníků výběr dodavatelů řízení rizik purchasing strategy purchase uncertainty scenario planning PESTLE analysis Porter analysis competition analysis supplier analysis customer analysis supplier selection risk management
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/au5hi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2023
- Vedúci: Ing. Eva Švandová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Business Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a hodnocení dodavatelů vybrané průmyslové společnosti
Šarlota Řehounková -
Analýza a optimalizace vybraného procesu v organizaci
Lenka Čecháková -
Výběr a hodnocení dodavatelů v konkrétním podniku
Michal Kuna -
Marketingová strategie značky Manufaktura
Anna Koldová -
Komunikační strategie Klubu Pánů z Ponožkovic
Barbora Fotrová -
Nákupní a prodejní strategie obchodní firmy
Michaela Petříková -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer web behavior analysis using offline transaction data
Lukáš Wojnar