Jana Točoňová

Diplomová práce

Marketingová studie vybrané turistické destinace - Východní Čechy

Marketing study of turistic region - Eastern Bohemia
Anotace:
Cílem práce je představení a analýza turistického regionu Východní Čechy. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická. Seznamuje s pojmem marketing, destinace a destinační marketing. Druhá, praktická část, se zabývá již konkrétní destinací -- Východní Čechy. Obsahuje vnější analýzu marketingového prostředí Východních Čech, primární a sekundární nabídku destinace, identifikace hlavních …více
Abstract:
The object of the study is presentation and marketing analysis of touristic region Eastern Bohemia. The study is divided into two sections. First section is theoretic. It desribes marketing, touristic destination and destination marketing. Second section is practical and contains marketing environment of Eastern Bohemia, primary and secondary offer of region, identification of main competitors and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 1. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2010
  • Vedoucí: Zdenka Petrů
  • Oponent: Ivana Strakova

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24912