Jana Točoňová

Master's thesis

Marketingová studie vybrané turistické destinace - Východní Čechy

Marketing study of turistic region - Eastern Bohemia
Abstract:
Cílem práce je představení a analýza turistického regionu Východní Čechy. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická. Seznamuje s pojmem marketing, destinace a destinační marketing. Druhá, praktická část, se zabývá již konkrétní destinací -- Východní Čechy. Obsahuje vnější analýzu marketingového prostředí Východních Čech, primární a sekundární nabídku destinace, identifikace hlavních …more
Abstract:
The object of the study is presentation and marketing analysis of touristic region Eastern Bohemia. The study is divided into two sections. First section is theoretic. It desribes marketing, touristic destination and destination marketing. Second section is practical and contains marketing environment of Eastern Bohemia, primary and secondary offer of region, identification of main competitors and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 1. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 9. 2010
  • Supervisor: Zdenka Petrů
  • Reader: Ivana Strakova

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24912