Marketingová studie vybrané turistické destinace - Východní Čechy – Jana Točoňová
Jana Točoňová
Diplomová práce
Marketingová studie vybrané turistické destinace - Východní Čechy
Marketing study of turistic region - Eastern Bohemia
Anotace:
Cílem práce je představení a analýza turistického regionu Východní Čechy. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická. Seznamuje s pojmem marketing, destinace a destinační marketing. Druhá, praktická část, se zabývá již konkrétní destinací -- Východní Čechy. Obsahuje vnější analýzu marketingového prostředí Východních Čech, primární a sekundární nabídku destinace, identifikace hlavních …víceAbstract:
The object of the study is presentation and marketing analysis of touristic region Eastern Bohemia. The study is divided into two sections. First section is theoretic. It desribes marketing, touristic destination and destination marketing. Second section is practical and contains marketing environment of Eastern Bohemia, primary and secondary offer of region, identification of main competitors and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 1. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24912
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2010
- Vedoucí: Zdenka Petrů
- Oponent: Ivana Strakova
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24912
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Destinační management v Kraji Vysočina se zaměřením na památky UNESCO
Eliška Svobodová -
Vliv certifikace na destinační management turistického regionu Jizerské hory
Manh Hung Doan -
Lázeňský trojúhelník v UNESCO: výzvy pro marketingovou komunikaci a destinační management
Karin Volicerová -
Destinační management oblasti Český Krumlov Region
Michal Březina -
Destinační management v České republice
Miroslava Uhlíková -
Marketing management in destination organisation management
Petra VYSUŠILOVÁ -
Destinační management a marketing Nymburka
Michaela Poláčková -
Destinační management a marketing města Pelhřimov
Jiří Matějka