Ing. Filip Exnar
Bachelor's thesis
Fáze hodnotového managementu.
Phases of value-based management
Anotácia:
V první kapitole se bakalářská práce zabývá pojmem {\clqq}hodnota``. Dále je věnována pozornost popisu procesu vytváření, poskytování a zdokonalování hodnoty pro zákazníka na základě tzv. pětiúhelníku hodnotového managementu, který obsahuje následujících pět fází: odhalit, přizpůsobit, vytvořit, zhodnotit a zdokonalit.Abstract:
First the bachelor thesis deals with {\clqq}customer value`` substance. Second this thesis describes process of generating, providing and perfecting customer value on the basis of Pentadigm of Value-Based Management that contains five phases: Discover, Commit, Create, Assess and Improve.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2008
- Vedúci: prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Exnar, Filip. Fáze hodnotového managementu.. Pardubice, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyBachelor programme / odbor:
Chemistry and Technical Chemistry / Chemistry and Technical Chemistry
Práce na příbuzné téma
-
Analýza hodnotového managementu ve vybraném podniku
Ivana Balcarová -
Diagnóza úrovně hodnotového managementu ve vybraném podniku
Kateřina Šemíková -
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová