Marketingová komunikace muzeí na příkladu Regionálního muzea v Teplicích – BcA. Jitka BAŽANTOVÁ
BcA. Jitka BAŽANTOVÁ
Diplomová práce
Marketingová komunikace muzeí na příkladu Regionálního muzea v Teplicích
Marketing communication of museums for example of Regional museum Teplice
Anotace:
Cílem diplomové práce je návrh marketingové komunikace Regionálního muzea v Teplicích, která bude definována na základě rešerše dostupné literatury v oboru marketingové komunikace v oblasti kultury, analýzy stávající marketingové komunikace Regionálního muzea v Teplicích a marketingového výzkumu, jehož záměrem je zjištění vnímání muzea veřejností. Práce je rozdělena do třech základních kapitol: teoretické …víceAbstract:
The goal of this thesis is a proposal of marketing communication of Regional Museum in Teplice, which will be defined on the basis of research literature in the field of marketing communication in the field of culture, analysis of current marketing communication Regional Museum in Teplice and marketing research - a survey. The work is divided into three main chapters: theoretical(the theory of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Jitka Černá, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAŽANTOVÁ, Jitka. \textit{Marketingová komunikace muzeí na příkladu Regionálního muzea v Teplicích}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta umění a designu. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/7qg9fp/.
Jak správně citovat práci
BAŽANTOVÁ, Jitka. Marketingová komunikace muzeí na příkladu Regionálního muzea v Teplicích. Ústí nad Labem, 2011. diplomová práce (MgA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Kurátorská studia
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace regionálních muzeí
Klára Buchlovská -
Marketingová komunikace Centra Bohuslava Martinů a Městského muzea a galerie Polička
Aneta Tomešová -
Marketingová komunikace muzea hraček
Sandra Benešová -
Návrh plánu marketingové komunikace Muzea Karla Zemana
Kateřina Kuthanová -
Marketingová komunikace Východočeského muzea v Pardubicích s generací Z
Šárka Bičíková -
Marketingová komunikace muzea China-Art na sociálních sítích
David Gaier -
Marketingová komunikace Městského muzea a galerie Břeclav
Leona Nagy -
Marketingová komunikace Muzea romské kultury
Lucie Kroupová