Bc. Barbora Borková

Bakalářská práce

Vztah mezi subjektivně vnímanou sociální oblíbeností ve třídě a akademickým úspěchem

The relationship between subjectively perceived social popularity in the classroom and academic achievement
Anotace:
Hlavním cílem této studie bylo prozkoumat existenci a směr vztahu mezi subjektivně vnímanou popularitou v průběhu základní školy a následně dosaženým stupněm vzdělání na české akademické půdě. V rámci práce byly zohledněny a předneseny v souvislosti s popularitou a dosaženým vzděláním i další důležité sociální vlivy, jako je přístup rodiny, vliv vztahu mezi žákem a učitelem a míra přijetí sociální …více
Abstract:
The main goal of this thesis was to investigate the existence and direction of the relationship between subjectively perceived popularity during primary school and subsequent educational achievement on a Czech academic level. Other important social influences such as family attitude, the influence of the student-teacher relationship and the level of acceptance by the social group were also considered …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
  • Vedoucí: PhDr. Dalibor Vobořil, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Veronika Koutná, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta