Vývoj Public Relations v ČR a zahraničí, současný stav a nové trendy – Bc. Miroslava FOJTŮ
Bc. Miroslava FOJTŮ
Bachelor's thesis
Vývoj Public Relations v ČR a zahraničí, současný stav a nové trendy
History of Public Relations in Czech Republic and abroad, current situation and recent trends.
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je popis historie, současného stavu a nových trendů v oblasti komunikační disciplíny public relations. Cílem práce je porovnat úroveň public relations u nás a v USA, a to na základě historického vývoje a schopnosti aplikace nových trendů. V první části krátce definuji teoretická východiska oboru a základní pojmy nutné pro orientaci a chápání vývoje a současného stavu. …moreAbstract:
The theme of this bachelor work is descriptions of history, current situation and recent trends in a communication discipline called public relations. The main goal of this work is to compare the level of public relations in the USA and Czech Republic based on historical development and ability of new methods application. In the first part I define theoretical bases and conceptions which help understanding …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2009
Identifier:
10501
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2009
- Supervisor: Mgr. Ing. Olga Jurášková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FOJTŮ, Miroslava. \textit{Vývoj Public Relations v ČR a zahraničí, současný stav a nové trendy}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Available from: https://theses.cz/id/7qu9no/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FOJTŮ, Miroslava. Vývoj Public Relations v ČR a zahraničí, současný stav a nové trendy. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Event marketing pro komunitní knihovny
Eva Žaludová -
Facebook, Twitter a Instagram z hlediska využití pro public relations
Tereza Dřevová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Současný stav a nové trendy public relations
Vendula VOLÁKOVÁ -
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Patrik Jakub Šmejkal -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Lucie Sekyrová -
Návrh Public Relations pro společnost ŠKODA PARS a.s. (skupina ŠKODA GROUP)
Zdeněk Šlésinger -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Ivana Šalanská