Klamavá a srovnávací reklama – Ing. Michaela Riedelová
Ing. Michaela Riedelová
Bakalářská práce
Klamavá a srovnávací reklama
False and comparative advertising
Anotace:
Hlavním tématem bakalářské práce je klamavá a srovnávací reklama. Zaměřuji se na vysvětlení těchto nekalých praktik hospodářské soutěže a s nimi souvisejících témat, jako je reklama, hospodářská soutěž, nekalá soutěž a generální klauzule. Objasňuji pojmy klamavá reklama a srovnávací reklama s ukázkou na praktických příkladech, jednom již soudně vyřešeném a jednom právě aktuálním, kterým je srovnávací …víceAbstract:
The main topic of my bachelor thesis is false and comparative advertising. I target the explication of this unfair practics of economic competition and its related topics, as its advertisment, economic competition, unfair competition and general clause. I demonstrate notions of unfair and comparative advertising with the view on practical examples, in one already judiciously solved and one just actual …víceKlíčová slova
Generální klauzule Hospodářská soutěž Jednání Klamavá reklama Nekalá soutěž Prospěch Reklama Soutěžitel Spotřebitel Srovnávací reklama Újma General clause Economic competiton Behaviour False advertising Unfair competition Advantage Advertisement Competitor Consumer Comparative advertising Prejudice
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/abea5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2008
- Vedoucí: JUDr. Luděk Lisse, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Bc. Patrik Frk
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Srovnávací reklama v ČR a v zahraničí
Adam Kurzok -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Srovnávací reklama
Michaela Kostrounková -
Srovnávací reklama v judikatuře vybraných evropských soudů
Dagmar Matúšů -
Srovnávací reklama v českém právním řádu a její aktuální projevy
Michal Kamenský -
Srovnávací reklama
František Hladík -
Srovnávací reklama a její využívání v České republice
Anna Gerasimchuk -
Srovnávací reklama a její příklady v praxi
Michal Svoboda