Měření spokojenosti zákazníků prodejny potravin – Kamil Šklář
Kamil Šklář
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků prodejny potravin
Customer Satisfaction Measurement of Food Store
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provést měření spokojenosti zákazníků potravinářské prodejny Rynek v Ostravě a následně předložit návrhy a doporučení, které by vedly ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Při řešení problému bylo použito metody ústního dotazování v místě přímo před prodejnou a následné analýzy získaných dat. Při této analýze byla mimo jiné vytvořena poziční mapa, pomocí které byly identifikovány …víceAbstract:
The aim of the thesis is to accomplish customer satisfaction measurement of food store Rynek in Ostrava and then to submit proposals and recommendations that would result to increased customer satisfaction. In solving the problem was used method of mouth questioning in front of the store and the subsequent analysis of the data. In this analysis, among others, the positional map was formed. Using the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113060
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedoucí: Kamila Poláková
- Oponent: David Smotlacha
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
Lucie Redlová -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská