Kamil Šklář

Bachelor's thesis

Měření spokojenosti zákazníků prodejny potravin

Customer Satisfaction Measurement of Food Store
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je provést měření spokojenosti zákazníků potravinářské prodejny Rynek v Ostravě a následně předložit návrhy a doporučení, které by vedly ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Při řešení problému bylo použito metody ústního dotazování v místě přímo před prodejnou a následné analýzy získaných dat. Při této analýze byla mimo jiné vytvořena poziční mapa, pomocí které byly identifikovány …viac
Abstract:
The aim of the thesis is to accomplish customer satisfaction measurement of food store Rynek in Ostrava and then to submit proposals and recommendations that would result to increased customer satisfaction. In solving the problem was used method of mouth questioning in front of the store and the subsequent analysis of the data. In this analysis, among others, the positional map was formed. Using the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
  • Vedúci: Kamila Poláková
  • Oponent: David Smotlacha

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava