Andrea Válová

Diplomová práce

Vnímání internetové reklamy českými spotřebiteli

Consumer protection in the world of internet advertising
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je zjištění, zda je reklama na internetu českými spotřebiteli vnímána pozitivně či negativně a které konkrétní formáty internetové reklamy jsou spotřebiteli nejvíce akceptované. Vedlejším cílem práce je zjištění, jak často se tuzemští spotřebitelé setkávají s klamavou internetovou reklamou a zda ji jsou schopni poznat. Teoretická část obsahuje historický vývoj forem internetové …více
Abstract:
The main aim of this diploma thesis is to find out whether internet advertising is perceived positively or negatively by Czech consumers and which specific internet advertising formats are mostly accepted by consumers. The secondary aim of the thesis is to find out how often domestic consumers encounter misleading Internet advertising and whether they are able to recognize them. The theoretical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
  • Vedoucí: Olga Horová
  • Oponent: Štěpán Šípal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73315