Vnímání internetové reklamy českými spotřebiteli – Andrea Válová
Andrea Válová
Diplomová práce
Vnímání internetové reklamy českými spotřebiteli
Consumer protection in the world of internet advertising
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je zjištění, zda je reklama na internetu českými spotřebiteli vnímána pozitivně či negativně a které konkrétní formáty internetové reklamy jsou spotřebiteli nejvíce akceptované. Vedlejším cílem práce je zjištění, jak často se tuzemští spotřebitelé setkávají s klamavou internetovou reklamou a zda ji jsou schopni poznat. Teoretická část obsahuje historický vývoj forem internetové …víceAbstract:
The main aim of this diploma thesis is to find out whether internet advertising is perceived positively or negatively by Czech consumers and which specific internet advertising formats are mostly accepted by consumers. The secondary aim of the thesis is to find out how often domestic consumers encounter misleading Internet advertising and whether they are able to recognize them. The theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73315
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
- Vedoucí: Olga Horová
- Oponent: Štěpán Šípal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73315
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání internetové reklamy v české internetové populaci a její segmentace
Martin Kostelník -
Vplyv internetovej reklamy českých a slovenských mobilných operátorov na spotrebiteľa
Erika Poliaková -
Intervence PPC reklamy napříč generacemi X a Z
Kristýna Adámková -
Proměny funkce internetové reklamy v době koronavirové epidemie
Kateřina Kertisová -
Hodnocení účinnosti internetové reklamy
Tereza Kuliševová -
Efektivita působení reklamy na internetových pornografických stránkách
Dominik Gerža -
Specifika televizní reklamy
Simona Jandová -
Perception of Internet Censorship Among Young Shanghai Residents
Lukáš Helebrandt