Fenomén krásy a jeho vliv na hodnotové orientace dnešních modelek – Helena Křivková
Helena Křivková
Bachelor's thesis
Fenomén krásy a jeho vliv na hodnotové orientace dnešních modelek
The phenomenon of beauty and its influence on the value orientations of todays' models.
Anotácia:
Práce je věnována fenoménu krásy. Vysvětluje pojem krása, zabývá se tím, jestli lze krásu změřit a zda ji lze spojovat s plodností. Rovněž přináší stručný popis vývoje ideálu krásy v jednotlivých historických obdobích. Praktická část práce mapuje vliv fenoménu krásy na hodnotové orientace dnešních modelek, zjišťuje, nakolik jsou dnešní modelky ovlivněny současným ideálem krásy.Abstract:
The work deals with the phenomenon of beauty. It explains the word beauty, it deals with the question if the beauty could be measured and if it could be connected with fertility. It also brings a short description of the development of the ideal of beauty during the particular periods of our history. The hard-headed part of this work surveys the influence of the phenomenon of beauty on the value orientations …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2008
- Vedúci: PhDr. Mgr. Ilona Ďatko, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Křivková, Helena. Fenomén krásy a jeho vliv na hodnotové orientace dnešních modelek. Pardubice, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / odbor:
Humanities / Humanities
Práce na příbuzné téma
-
Vliv salesiánské výchovy na rozvoj hodnotové orientace
Radka Těšíková -
Psychologické a sociologické aspekty působení elektronických médií, vliv na životní styl a hodnotové a postojové orientace
Denisa Růžičková -
Proměny výchovy a hodnotové orientace mladých katolíků
Markéta Staňková -
Vývoj hodnotové orientace u dívek a žen, které v minulosti trpěly mentální anorexií
Alžběta ŠNOBLOVÁ -
Plus size modelky a inkluzivní marketing v marketingové komunikaci dámských módních značek.
Patricie Valíčková