Michaela Dudová
Bachelor's thesis
On-line marketingová strategie značky NORON
On-line marketing strategy of brand NORON
Abstract:
Bakalářská práce je prakticky orientovaná na konkrétní podnikatelský projekt e-shopu Noron. Práce se zaměřuje na praktické využití on-line marketingových nástrojů pro strategii e-shopu Noron a popisuje možnosti jejich využití. Cílem práce je na základě provedených analýz zhodnotit vybrané marketingové aktivity e-shopu. V praktické části práce byly navrženy kampaně a provedena jejich analýza a na závěr …moreAbstract:
Bachelor thesis is practically oriented on particular business project of e-shop Noron. The work focuses on practical usage of on-line marketing tools for marketing strategy of e-shop Noron and it describes possibilities of using these tools. The main goal of this work is based on performed analysis to evaluate selected marketing activities of e-shop. Within this work in practical part there were suggested …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 10. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80405
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2020
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Daniela Kůsová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80405
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
On-line marketingová komunikační strategie
Vendula Wiedermannova -
Návrh on-line marketingové strategie pro e-shop My Wave
Jana Barková -
On-line marketingová strategie hotelu Grand Čáslav
Ludmila Poskočilová -
On-line marketingová komunikační strategie Cukrárny Na Kopečku
Kristýna Roštejnská -
On-line marketingová strategie CA KamTam s.r.o.
Michaela Dvořáková -
On-line marketingová komunikační strategie
Veronika Rumanová -
On-line komunikační strategie internetového obchodu
Nikola Pavlíková -
Návrh on-line marketingové strategie pro kavárnu "Fügner Café"
Guldana Yerengaliyeva