Michaela Dudová

Bachelor's thesis

On-line marketingová strategie značky NORON

On-line marketing strategy of brand NORON
Abstract:
Bakalářská práce je prakticky orientovaná na konkrétní podnikatelský projekt e-shopu Noron. Práce se zaměřuje na praktické využití on-line marketingových nástrojů pro strategii e-shopu Noron a popisuje možnosti jejich využití. Cílem práce je na základě provedených analýz zhodnotit vybrané marketingové aktivity e-shopu. V praktické části práce byly navrženy kampaně a provedena jejich analýza a na závěr …more
Abstract:
Bachelor thesis is practically oriented on particular business project of e-shop Noron. The work focuses on practical usage of on-line marketing tools for marketing strategy of e-shop Noron and it describes possibilities of using these tools. The main goal of this work is based on performed analysis to evaluate selected marketing activities of e-shop. Within this work in practical part there were suggested …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 10. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2020
  • Supervisor: Václav Stříteský
  • Reader: Daniela Kůsová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80405

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management