Michaela Dvořáková

Diplomová práce

On-line marketingová strategie CA KamTam s.r.o.

Analysis of on-line marketing campaigns of KamTam s.r.o.
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu jednotlivých online marketingových kampaní cestovní agentury KamTam s.r.o. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a praktické. Teoretická část ukazuje hlavní principy online marketingu a vysvětluje důležité pojmy, které jsou pro tento obor klíčové. V praktické části jsou pak analyzovány na základě historických dat proběhlé kampaně cestovní …více
Abstract:
This Master's thesis deals with an analysis of online marketing campaigns of the company KamTam s.r.o. The thesis is divided into two main chapters - theoretical and practical. The theoretical part explains main principles of online marketing and important terms regarding this field of activity. In the practical part, marketing campaigns are analysed based on historical data, including an introduction …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 1. 2020
  • Vedoucí: Martin Vaško
  • Oponent: Zuzana Kvítková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78730