Michaela Dudová

Bakalářská práce

On-line marketingová strategie značky NORON

On-line marketing strategy of brand NORON
Anotace:
Bakalářská práce je prakticky orientovaná na konkrétní podnikatelský projekt e-shopu Noron. Práce se zaměřuje na praktické využití on-line marketingových nástrojů pro strategii e-shopu Noron a popisuje možnosti jejich využití. Cílem práce je na základě provedených analýz zhodnotit vybrané marketingové aktivity e-shopu. V praktické části práce byly navrženy kampaně a provedena jejich analýza a na závěr …více
Abstract:
Bachelor thesis is practically oriented on particular business project of e-shop Noron. The work focuses on practical usage of on-line marketing tools for marketing strategy of e-shop Noron and it describes possibilities of using these tools. The main goal of this work is based on performed analysis to evaluate selected marketing activities of e-shop. Within this work in practical part there were suggested …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Daniela Kůsová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80405

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management