Analýza známosti značky na trhu paštik – Veronika Možnarová
Veronika Možnarová
Bachelor's thesis
Analýza známosti značky na trhu paštik
Analysis of Brand Recognition on the Pate Market
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je analýza známosti značky na trhu paštik. Předmětem analýzy je firma Náhlík a Náhlík, jejíž majitelé chtějí zřídit podnikovou prodejnu ve městě Bzenec. Cílem bylo zjistit známost značky Náhlík a Náhlík v okolí města Bzenec. Průzkum byl prováděn osobním dotazováním ve městech Veselí nad Moravou, Strážnice, Kyjov a Bzenec. Počet respondentů v jednotlivých městech byl určen prostřednictvím …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with analysis of brand awareness on the pate market. The subject of analysis is company Náhlík & Náhlík whose owners want to establish store in Bzenec city. The main goal was to find out how well is brand Náhlík & Náhlík recognized in Bzenec city and its surroundings. The survey was performed by personal questioning in cities of Veselí nad Moravou, Strážnice, Kyjov and Bzenec …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102690
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedúci: Jana Valečková
- Oponent: Šárka Velčovská
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Influencer impact on brand awareness
Kai Dominik Renchen -
Měření úspěšnosti značky na trhu nealkoholických nápojů
Lucie Waliczková -
Regionální značky a jejich úloha na spotřebitelském trhu potravin
Martin ŽÁK -
Vnímání značky na trhu čajů
Lucie Šimečková -
Vliv sterilačního záhřevu na jakost paštik
Markéta Družbík -
Vliv vybraných hydrokoloidů na reologické vlastnosti drůbeží paštiky
Veronika Zbrožková