Úprava výsledku hospodaření na daňový základ – Kristýna Tomaidesová
Kristýna Tomaidesová
Bachelor's thesis
Úprava výsledku hospodaření na daňový základ
Anotácia:
Tato práce je zaměřena na rozbor jednotlivých procesů při vyměřování základu daně. Jedná se o proces mezi výsledkem hospodaření a konečným daňovým základem. Teoretická část vysvěluje jednotlivé zákonné úpravy hospodářského výsledku na daňový základ. Praktická část je zaměřena na aplikaci v konkrétní obchodní společnosti.Abstract:
The aim of my bachelor´s thesis is to analyse the processes in assessing tax base. They are the processes between net income and the final tax base. The theoretical part provides an account of legal regulations regarding adjustments to net income. The practical part deals with application to a particular business organization.Kľúčové slová
daňový základ odčitatelné položky dary daňová ztráta tax base deductions donations tax loss
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Identifikátor:
http://theses.cz/id/7rl2hv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TOMAIDESOVÁ, Kristýna. \textit{Úprava výsledku hospodaření na daňový základ}. Online. Bakalárska práca. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o., Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/7rl2hv/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Účetnictví a finanční řízení podniku
Práce na příbuzné téma
-
Položky odčitatelné od základu daně z příjmů korporací
Tereza PIOTROWSKÁ -
Optimalizace daňového zatížení společnosti pomocí odčitatelné položky na výzkum a vývoj od základu daně
Renata Richterová -
Daňová strata podľa zákona o dani z príjmov
Mária Melková -
Dary versus reklama z právního,účetního a daňového hlediska ve vybraném podniku
Veronika Bauerová -
Sponzorování, reklama a dary
Hynek Fejt -
Dary versus reklama z právního,účetního a daňového hlediska ve vybraném podniku
Petra Mikliczová -
Komparace objemu finančních prostředků poskytnutých obcí Vysoké Mýto na dotace/dary s prostředky skutečně využitými za tímto účelem v jednotlivých letech sledovaného období 2016-2020
Adéla Drahošová -
Reklama, sponzoring, reprezentace a dary z účetního, daňového a právního pohledu
Petr Janečka
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Tomaidesová, K.
3. 5. 2013