Podpora prodeje MICE segmentu v hotelovém průmyslu – Bc. Helena Mrázová
Bc. Helena Mrázová
Diplomová práce
Podpora prodeje MICE segmentu v hotelovém průmyslu
Sale Promotion of MICE Segment in Hotel Industry
Anotace:
Cílem diplomové práce je definice významu MICE segmentu v hotelovém průmyslu a následná analýza jeho nástrojů podpory prodeje. Úvodní-teoretická část se zabývá rozborem teoretických poznatků, které jsou získány převážně studiem odborné literatury. Definuje pojem cestovního ruchu, jeho druhy a formy, dále pak samotný MICE segment, který přímo či nepřímo ovlivňuje tržní prostředí. Analytická část je …víceAbstract:
The aim of this thesis is to define the concept of the MICE segment within the hotel industry through analysis of its sales promotion support tools. The first part observes the theoretical knowledge gained from studies of specialized literature. Concepts, such as the tourist industry and its various shapes and forms, are defined, the thesis then focuses on the term MICE segment concept, which directly …víceKlíčová slova
Cestovní ruch marketing marketingový mix marketingová strategie služba MICE podpora prodeje veletrhy a výstavy členství webové portály KIT SWOT analýza marketingový plán PCO DMC MICE manuál Tourism marketing mix marketing strategy service sales promotion trade fairs and exhibitions membership web portals SWOT analysis marketing plan MICE manual
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/idv5r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2013
- Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The importance of fairs and exhibitions in digitalized world
Artem Muravev -
The importance of fairs and exhibitions in digitalized world
Tomáš Cimburek -
The Roles of the Company Trade Fairs Brno Co. in Relation to Regional Development
Ludmila Fironová -
Veletrhy a výstavy ve Škoda auto, a.s.
Erika Bachová -
Efektivita realizace výstav a veletrhů ve vybraném odvětví - odvětví veterinární medicíny
Kristýna Šandová -
Veletrhy a výstavy v ČR - stále dominantní postavení Brna?
Martin Hejmalíček -
Výstavy a veletrhy jako nástroj podpory marketingu ve stavební společnosti PSJ, a.s.
Eva Jabulková -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Marek Khánský