ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ VÝVOJ – Simona Šlapáková
Simona Šlapáková
Bakalářská práce
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ VÝVOJ
THE ROLE OF OUTDOOR ADVERTISING IN THE CZECH REPUBLIC AND ITS FORECOMED DEVELOPMENT
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá rolí venkovní reklamy na českém trhu a konkrétně využitím venkovní reklamy při realizaci projektu festival Květenles. Cílem práce je charakterizovat venkovní reklamu v marketingovém prostředí, zařadit ji do tohoto prostředí a poukázat na předpokládané směry vývoje venkovní reklamy. Pro analýzu trhu slouží nastudované poznatky z knih, které toto téma zmiňují, a jejich …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the role of outdoor advertising on the Czech market and specifically with the use of outdoor advertising in the implementation of the Květenles festival project. The aim of the thesis is to characterize outdoor advertising in marketing environment, to include it in this environment and to point out the expected directions of development of outdoor advertising. The market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pátík
- Oponent: Petr Majerik, JUDr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Online marketing
Práce na příbuzné téma
-
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR, JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ VÝVOJ A DOPAD PANDEMICKÉ SITUACE NA MARKETINGOVÝ TRH
Simona Šlapáková -
The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey
František Hendl -
Media as an enterprise
Fikrat Gulahmadov -
HLAVNÍ SUBJEKTY NA MEDIÁLNÍM TRHU ČR A PERSPEKTIVY JEJICH BUDOUCÍHO VÝVOJE
Anna Syrovátková -
Vliv reklamy na žáky 2. stupně ZŠ při výběru potravinových produktů
Jaroslav Pazdera -
Vliv internetové reklamy při výběru produktů a služeb vysokoškolskými studenty
Klára HANYCHOVÁ -
Vliv reklamy na zákazníka při výběru dodavatele elektrické energie
Adéla Selingerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva